Underbar kväll

Förra veckan var jag på kund kväll hos Sandra olander som är ambassadör för ett av sveriges ledande skönhets företag scandinavium healt and beauty. Där fick vi information om vilka produkter som finns och även testa dom vilket jag tyckte var helt grymt inte ofta man får chansen att prova produkterna! Jag föll för deras underbara handcream som både var dryg och doftade ljuvligt, även deras mineral smink som var helt grymt, massa++ för det!
Så visade hon oss deras hemsida www.scandinavianhb.se
där man kunde köpa alla dessa fantastiska produkter. Jag vet att jag skall göra det i alla fall! Tack Sandra för den fantastiska kundkvällen och tack för att du fick mig att äntligen hitta en handcream som jag bara älskar. Hoppas på en ny kund kväll snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0