Tävling med namnnappen.

Nu är sommarlovet slut och många har börjat på Dagis igen!
Då är en namn napp en super bra grej för dig ;)
På nappen står erat barns namn och det är lättare att hålla koll på vilken napp som är din!
Du kan även skriva något roligt som Mammas ÄLskling=)
Så nu har jag en tävling i samarbete med detta fantastiska företaget!

För  1 lott skriv i en kommentar att ni är med och gilla deras sida här!

För 2 lotter länka tävlingen på eran blogg eller facebook!

Tävlingen avslutas 18/9

Lycka till =D




Kommentarer
Postat av: Agneta Belin

Jag är med och jag har gillat sidan.

2011-09-01 @ 13:32:44
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

jag är med och tävlar å jag gillar sidan på fb :)

2011-09-01 @ 13:42:04
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Sandra Olander

tänk om man en namn napp fick vinna då skulle mina nappar aldrig försvinna

fast förmågan att bara försvinna är lätt men med ett namn på nappen kanske det blir lätt ;)



puss <3

2011-09-01 @ 20:45:14
URL: http://mondoblog.se/mitt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0