Och den hemliga är..........

*Anna*
yeaa =) Dagen började med att jag och Leon mötte upp Anna vid tåget. Sedan tog vi en liten snabbis på stan då jag var tvungen att köpa en ny hatt, då den andra blev stulen efter 4h *surt*. Men nu har jag äntligen fått min bedårande hatt :D
Simon plockade upp oss och så åkte vi hem till mig och grillade lite med grannarna.
Promenerade sedan ner till den bästa restaurangen i världen Amvrosia! Och då menar jag verkligen bäst på alla sätt.
Blev uteserveringen såklart, måste ju suga ut det allra sista av sommaren.
Sen blev det en hel del välbehövligt snack. Kan ni tänka er två personer som pratar lika mycket som inte träffats på ETT ÅR!!! Fanns ju massor att säga. Man kan ju inte annat än älska <3
Här kommer mycket snygga bilder från då till nu. Enjoy, vi bjuder på det.
Asså ja vad ska man säga.
Du och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0