Tävling!

Nu tävlar jag ut en Passion bullet från Lustjakt.
Skriv en rolig komentar, länkar du får du dubbla chanser =) Lycka till

Liten och diskret

Detta är en diskret utformad klitorisretare i svart hårdplast. Den är liten och lätthanterlig, tar ingen plats i sminkväskan och kan lätt misstolkas som ett läppstift.
Vibrationer
Den har steglösa kraftfulla vibrationer så att du får den stimulans du önskar.
Vattentät
Den är vattentät så att du kan använda den i duschen.
Bifogas
1 st batteri
Anm.

Batterier som medföljer produkten får anses som testbatterier och har därför en kortare livslängd så glöm inte köpa till nya.
Om du vill ha en liten, diskret och lättanvänd klitorisretare kan denna produkt passa dig.
Särskilt lämplig för dig som
1. vill ha en diskret produkt
2. föredrar steglösa vibrationer
3. vill ha kraftfulla vibrationer

Kommentarer
Postat av: sandra

sicken grej denna hade ju passat just mig,med denna i min översta låda skulle mannen min häpna och skåda,denna lilla söta grej som ger en skön avslappnad njutning till mig!

Hoppas på vinst nu då ;)

2011-03-16 @ 08:56:11
URL: http://mondoblog/mitt
Postat av: Sussi

" It isn't premarital sex if you have no intention of getting married."



Är min roliga kommentar ;-) Sen så borde ju den med roligast kommentar vinna ist för lotta... ;)

2011-03-16 @ 17:00:41
URL: http://susssir.blogg.se/
Postat av: Anonym

just de den hade jag glömmmt =)

2011-08-16 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0