Två sjuka killar!

Jahopp nu får jag ta hand om två sjuka killar som bara gnäller och gnäller, thats life.
Har vart på sjukhuset ínatt igen, det blev sent så vi kom hem runt halv5, 5. sedan la jag Leon i vagnen så att varje gång han vaknade till kunde jag köra han så somnade han igen :) Så jag fick sova lite iallafall.
Det blir inget jobb för mig idag, Simon är ju dundersjuk så han ska snart bege sig till läkaren så får vi se vad han kommer hem med.
Just nu försöker jag bara tänka på roliga saker, så att jag inte somnar.
Så här snygga är vi nu i allafall.
Pigg?
Dagens pödda, haha

Kommentarer
Postat av: monica

Varför var ni på sjukan? stackars lillkille som inte vill vara frisk <3

2010-11-16 @ 13:55:30
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi var där för att Leon har hosta och det blir bara tjockare hela tiden så ibland får haningen luft sen har han inte sovit på två nätter och bara skrikigt så vi kolla det =)

2010-11-16 @ 14:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0