Träning

Nyss hemkommen från gymmet, fy faan säger jag bara kunde knappt gå hem mina ben är helt lama, men som sagt vill man vara fin får man lida pin ;)


Idag har vi vart hos våran vän Sandra och hälsat på den lilla nya hur otroligt söt somhelst, man blir allt lite sugen igen själv, men när man tänker på det gå och vara gravid i tio månader gå upp 30 kilo vara arg hela tiden för att i andra stunden ledsen utan anledning, spräcka f****n helt totalt nja,,, NEJ!! Jag är inte direkt ett fan av graviditeter direkt bara sjukt jobbigt. Det är klart det är värt det nu efteråt men en gång till?? Nja får nog suga på den karamellen ett tag haha typ 10 år =)
NU har jag ju inte tagit kort på Lillys presenter men det var en söt klänning med blommor en klänning med jeans tryck en body med hjärtan ett par vita strumpbyxor och ett par jätte söta hängslebyxor. Det är jätte roligt att köpa kläder till en flicka =)
Nu ska jag duscha om jag orkar stå upp vill säga haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0