Today

Idag har fina Therese och Matilda vart här det var verkligen jätte roligt, har ju inte träffats på så länge vi drack kaffe laga mat och sen fika igen gött =) får passa på när man ändå tränar hehe =)
Jag fick tyvärr inte en bra bild på Matildas ögon, dem är verkligen super fina stora och mörka och till det ljusa lockiga håret hon kommer bli farlig när hon blir äldre hehe =)
När dem åkt packade jag ihop mina saker och drog till skolan, det gick väl sådär kan man säga min lärare var ju inte direkt den bästa på att förklara.
Sen tog jag en sväng förbi Sabina pratade lite och hämtade min cyckel för att sedan susa vidare till jobbet, där jag fick mycket hjälp av Katarina så nu fattar jag typ allt till skolan eller ja det som jag skulle kunna =) känns toppen att man har vänner omkring sig som är smarta hehe ;)
Nu sitter jag hemma Leon sover och jag hoppas att han sover hela natten, Simon är iväg och köper nya alvedon det hjälpte inatt så peppar peppar.
Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0