Tiden går fort när man har roligt, eller inte!

Oj tiden springer iväg när man har roligt, inatt har bestått av gnäll, gnäll och just det sen har ju simon gnällt med för att Leon gnällt. När ska jag få gnälla????? Nu har jag knappt sovit de senaste två nätterna, och inatt har jag inte sovit alls. Nu har det kommit till en gräns när jag bara är ledsen, känns som jag kan bryta ihop när som. Varför sover inte Leon? Är det fler som har barn som vägrar sova? Hur orkar ni? Skönt att simon sover i allafall, klart det behöver han som bara sov 12 timmar inatt, nej jag skrev inte fel tolv. Jag har iallafall ett rent hem har städat en del nu inatt haha nått possetivt:) om någon har tips tveka inte att skriva:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0