Rolig morgon.

Hmm trött eller jävligt trött haha =)
Som ni såg så  var ju min kära son vaken inatt han somnade om runt halv 5, och vaknade sedan så snällt vid 7 så nja jag vet inte men rätt gott mör känner jag mig nu haha.
Jag som hade tänkt att jag skulle plugga sen när Simon kom hem, får se hur det blir med det läste lite inatt (diktigt)
Det regnar jätte tråkigt! vad ska man göra då?
Blev nyss så fruktansvärt rädd, är fortfarande helt skakis, Leon satte i halsen. Asså jisses mitt hjärta stannade, han fick inte det minsa lugt och började bli röd i ansiktet, det är ju verkligen yur att man vart och lärt sig va man ska göra när sånt händer.. Uch asså min a ben är typ spagetti. Han mår bra hnu i alla fall =D
blött, blött, blött, Snart kommer mamma och syster och livar upp stämmningen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0