Gokväll =)

Nu är jag hemma igen blev en tidig kväll idag skönt.
Jag fattar inte hur folk fungerer igentligen skulle någon säga till mig att vi stänger strax skulle ju inte jag sitta och smutta på min öl sedan ringa dit fler vänner,, ´men men det bor ju en del konstigt folk där jag bor hahahaha ;)
Sitter just nu och avnjuter ett glas med iskallt vatten och känner efter hur trött jag är om jag ska passa på och plugga lite nu när dem andra sover? plugga eller inte plugga det är frågan:)
Eller så kanske man skulle passat på att plugga när man gick i skolan så skulle jag inte behövt nu men det är väldigt lätt att vara efter klok.
Lär er av mitt misstag=)
Var ju hemma hos Monica igår fick en sån härlig bild på Leon :) Det är sabinas syster som håller honom.
Sen kan jag ju passa på att lägga upp en fin bild på en mycket fin vän Sabina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0