Freaky Sunday!

Asså vilka bönder det finns, håll er inomhus om ni inte kan bete er som folk. Hade nästan bara knäppa människor på jobbet idag, visste inte om jag skulle skratta eller gråta, fast jag skrattde mest. Jag vet inte men om någon frågar något så brukar man väl svara, ett exempel, det satt 4 st på rad, så frågade jag den på hörnet vad den ville ha, personen viskade i sin tur till personen brevid och likadant för den andra, tillslut svarade den tredje personen att det var bra att dem ville inte ha något mer. Haha nej, dem kunde faktist svenska, men men verkade i allafall som alla dårar hittade till mitt ställe :D yea yea nu ska jag softa md min man. =)
Ha det gött så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0