Äntligen =)

Nu är det äntligen måpndag =D
Leon sitter snällt och leker medans jag packar och fixar. ´Varför är det så om man typ ska hem till en vän nära fast ändå ska stanna hela dagen så tar man inte med såp mycket grejer, men om man ska åka till någon lite längre bort men bara vara där en stund packar man som att man ska vara borta typ en vecka haha jag fattar inte varför men jag är så rädd att jag ska glömma något och därför packar jag lite extra ifal ifall, är det någon som håller med mig?
Innan resan ska vi träffa Sabina för en sväng på stan ska förska byta ett plagg på lindex utan kvitto :S får hitta på en bra historia så kanske det går =D
Min älslking nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0